הכירו את חברת Gamdias

15/02/2018

בכנס ה-CES 2018 יותר מ-3,900 חברות הציגו את מגוון המוצרים שלהן לשנת 2018. אחת החברות הבולטות אשר לקחה חלק בולט בכנס היא GAMDIAS.

חברת GAMDIAS אמנם פחות מוכרת מן היצרניות הגדולות שכולנו כבר מכירים ואוהבים אך היא לא פחות טובה מהם, למעשה, היא חשפה כמה וכמה מוצרים מעולים בכנס ה-CES 2018 שאת חלקם היינו שמחים לרכוש בעצמנו. GAMDIAS ייצרה עד היום ציוד היקפי בלבד, היו לה כמה דגמים של עכברים, מקלדות אזניות ועוד כמה מוצרים אך כעת היא מתרחבת ונכנסת גם לשוק החומרה ולדעתנו היא הולכת להצליח ובגדול.

תחילה, החברה משיקה כיסאות חדשים אשר מיועדים לגיימרים ושונים משאר הדגמים של שאר החברות, הכירו את The Achilles. בניגוד ליצרניות הגדולות חברת GAMDIAS היא היחידה והראשונה ששילבה תאורת לדים משנה צבעים (RGB) בכיסאות שלה ואם זה לא מספיק אז גם הלוגו של החברה זוהר מעט בחושך. מההתרשמות הראשונית שלנו הכיסאות הללו נראים די נוחים ומחירם בארץ מעולה ביחס לדגמים האחרים, 899 ש”ח אל מול דגמים של יצרניות אחרות אשר עולים למעלה מ-1000 ש”ח.

המוצר השני שהחברה השיקה הוא ה-Hades M1, עכבר חדש שגם הוא מיועד לגיימרים. הכבל של העכבר נתיק כך שלמשתמש ישנה בחירה בין שימוש בכבל או מצב אלחוטי. על העכבר אין יותר מידי קשקושים ועיצובים מיותרים מלבד לוגו החברה. בחלקו העליון ישנם שני כפתורים הניתנים לתכנות המשתמש ככל הנראה בעזרת תוכנה ייעודית. גם מצידיו של העכבר ישנם כפתורים כאלו (אחד בכל צד). כמובן שבשנת 2018 איך אפשר בלי תאורת RGB, העכבר כולל תאורת RGB משנה צבעים בצדדיו.

כפי שאמרנו בתחילת הכתבה, החברה גם נכנסת לשוק החומרה ומשיקה שלל מוצרים חדשים, החל ממאווררים למארז, דרך קירורים נוזליים ועד לספקי כוח מתקדמים. כפי שאני מניח שרובכם ניחשתם, גם חלקי המחשב של GAMDIAS מלאים בלדים ו-RGB. בקצב הזה כבר לא נצטרך מנורות בחדרים ובבתים שלנו.

בתחום ספקי הכוח החברה קופצת ישר אל המים העמוקים ומשיקה את דגם ה-CYCLOPS X1-1200P. ספק כוח חזק ועוצמתי, מודולרי מלא ועם הספק מטורף של 1200W בעל דירוג יעילות של 80 PLUS PLATINUM, מגוון של 26 אפקטים שונים לתאורת ה-RGB שלו ולקינוח מצב שקט לאותם אנשים שלא סובלים לשמוע רעש מהמחשב וזה רק חלק קטן ממה שספק הכוח הזה מציע. ללא ספק GAMDIAS עשו עבודה מעולה בתחום הזה.

אם כבר דיברנו על מאוורר אז הכירו את AEOLUS P1 Fan Case, מאוורר המארז החדש של GAMDIAS, מאוורר בעל תאורת RGB אשר ניתן לשלוט בה בלא פחות מ-18 אזורים שונים. יכולות הקירור שלו, לפי השמועה לא יירדו מאלו של מאווררי הדגל של היצרניות הגדולות והמוכרות שכולנו מכירים ורובנו אוהבים.

החברה נכנסה גם לתחום קירורי ה-AIO למעבדים וגם שם הרושם הראשוני המתקבל הוא חיובי מאוד. הקירורים הללו נראים מעולה, הצינורות נראים איכותיים ומעולים, הרדיאטור בגודל של 240MM ומגיע עם שני מאווררים עם RGB, בקיצור, הכירו את ה-CHIONE M1-240C. אנו מקווים כי בתקופה הקרובה נקבל תוצאות של בדיקות יכולת הקירור שלו.

כדי לסכם את כל זה ולשמור על צבע אחיד לכל תאורת ה-RGB מכאוס מוחלט, החברה פיתחה בקר אשר יוכל לשלוט בתאורת ה-RGB של כל המוצרים שלה, ה-AEOLUS Box. הבקר הקטנטן הזה כולל שמונה חיבורים לשמונה מאווררים. הבקר יוכל לשלוט גם על עוצמת המאווררים בנוסף לתאורה שלהם. אנו מקווים כי GAMDIAS תמשיך לגדול ולהתפתח. בחודשים האחרונים GAMDIAS עושה עלייה לארץ זבת החלב והדבש ובקרוב תתחילו לראות יותר ויותר מוצרים של החברה משווקים בארץ וכנראה שגם ביקורות מבית המכורים לחומרה.

פורסם באתר hardwareaddicts

לצפייה במוצרי גיימדיאז GAMDIAS לחץ כאן