גטר טק תפיץ את חב' JUSAN , המתמחה בפתרונות טלפוניה

11/06/2018

גטר-טק תפיץ בישראל את JUSAN  הספרדית המתמחה בפיתוח של פתרונות לניהול מוקדים טלפונים רב ערוצים. חברת JUSAN  הספרדית מינתה את חברת גטר טק, מקבוצת גטר למפיצה בלעדית בישראל. במסגרת הסכם ההפצה תשווק גטר את הפתרונות של החברה בתחום: Contact Center  , IVR, TRAFFIC ANALYSIS והקלטות שיחה בבית הלקוח ובענן.

ל - JUSAN פתרונות מתקדמים בעברית לתחום מוקדי השרות והמכירה ללקוחת SMB  ו Enterprise, ממשקי CTI לכל סוגי המרכזיות המובילות בישראל (ובעולם), אינטגרציה לתוכנות CRM ו ERP מובילות, ומודולים מובנים המקשרים לרשתות החברתיות. לחברה מפיצים ומשווקים ב-40 מדינות ברחבי העולם.

גטר טק, הינה ספקית תשתיות מובילה לתחום המחשוב, הדפסה, תקשורת ואלקטרוניקה בידורית. החברה הוקמה בישראל בשנת 1982 ונמנית על החברות הוותיקות והמובילות בתחומה בישראל.

עם השנים צברה גטר טק ניסיון בטיפוח ופיתוח יחסים לטווח ארוך עם שותפיה העסקיים ברחבי העולם, וכיום מייצגת בישראל את מותגי התקשורת Snom, Grandstream, Fanvil, Digium, Sangoma, Ruckus, Draytek, Siklu, Cambium וכן המותגים MSI, Benq, Lexmark, Panasonic, Microsoft ואחרים.

מנכ"ל JUSAN מר משה לסרי מציין כי הבחירה בגטר טק כמפיצה נבעה מכך שלגטר מגוון גדול ומתקדם של מוצרים ופתרונות לשוק התקשורת המשווקים ע"י קבוצה גדולה של משווקים, ולקוחות רבים הצורכים פתרונות למוקדי שרות ומכירה. שיתוף הפעולה יוביל את החברות לצמיחה מאחר ומוצרי החברות משלימים ונותנים ללקוחות הרבים מענה מתקדם לתחום התקשורת ומוקדי השרות והמכירות.

לדברי אור יצהר, מנהל תחום תקשורת בגטר טק: אנו שמחים לצרף את הפתרונות המתקדמים של חברת  Jusan לקו המוצרים של החברה, מדובר על מותג עולמי שישלים את הפתרון אותו אנו מציעים למשווקים בעולם הטלפוניה. אנו גאים על הבחירה בגטר-טק ונמשיך לתת שירות ללקוחות JUSAN בישראל ולקדם את הפעילות עם לקוחות חדשים.